Wednesday, August 25, 2010

FIRST

Assalamualaikum..
Salam satu malaysia.. 
haha..


akhirnya saya ada blog..
mmg dah lama sebenarnye nk ade blog sbb nmpk cam best je tgk org ade n baca org punya..
saya xjanji lah blog ni best dibaca atau tak..
walaupun pd masa ni, rasa mcm tak ada sebab utk ada pun & nmpk sgtlah tgh boring xtau nak buat apa, so that's my reason to blog for the time being. =P


things in my head right now is:
.::of course what i do everyday(biasalah tu)
.::my studies (i like)
.::my family and friends (i love)
.::health tips (har har haha)
.::maybe about my niece(baby topic is cute)
.::twilight(kipas-susah-mattie)
.::kristen stewart(oh, mmg penat lah org nk dgr bile dah bukak topic ni,hehe padan muka)
.::others etc


speaking language : 1st is bahasa melayu =P
bila menulis/menaip/berkata2 dlm hati : ialah english =P
so, maaf in advance untuk rojak yg disengajakan/on purpose..hehe
i'm still learning and saya suka sesiapa sahaja komen & betulkan saya bkn cikgu saya je.. =P


welcome to me!
let's have fun blogging..=P

No comments:

Post a Comment