Monday, November 8, 2010

apa ada dgn jaja dan hayley dan tujuh e?

hajat nk join ZFs plak nk berjimba(term si ema,haha) di siang hari xtersampai sbb tetiba kepala rasa berat, sakit tekak yg mcm ade beruang tersangkut tu, n demam level 'mild'. nmpk gayanye bkn shikin je demam. mgkn jerit byk sgt time kt sunway tu bru dpt efeknye. lambat lah lu. haha. so telan panadol n tido. save energy utk mlm kerana, seseorg pemurah lg baik hati nk belanja org kampung mkn besor sbb dpt 1st gaji. hooray!

Syaza Zuhairah Suhaimi aka JAJA, my best buddy yg genius+tinggi=kualiti jaja yg sebut je semua org igt sampai bile sebut jaja kt abah saya, first dia kata oh yg tinggi tu. sbb jd bdk lompat masa darjah3,bkn sahja buat si pandai ni tinggi malah sukar nk terima hakikat dy muda setahun dr kami. sape kenal jaja mesti tau dy ni mmg rock n selamba semborono aje, "lantak-lah-ko-nk-kata-apa-biar-aku-kata-dulu-bkn-ko-belanja-aku-mkn-or-kasut-crocs-pun".ni lah yg paling saya kagum pasal jaja. jaja punye passionate(sepatutnye passion aku tau tp aku saje!) ialah makan yg buat sy taksub pasal jaja, dy mmg berahi makan.hahaha! lps grad dgn jayanya, bekerjalah dia as a pharmacist in hospital kajang. antara kami ZF dy keje dulu? selaku kakak saya mmg dahulukan adik..hehe
eh chup secara xlangsung terbuat entri khas utk jaja mcm yg ema suka buat plak.hehehe

THANK YOU jaja! semoga ko sentiasa maju dlm kerjaya dan naik gaji selalu supaya boleh beli kasut crocs yg plg besar gila tu yg dy slalu letak dpn kedai crocs tu.hehe=P
SMART-ians @ william's/will.i.am/bkn hayley williams paramore punya bapak punya kedai.
kalau sebut william's. sure meleleh airliur.
smartscout16 (almost)
separuh ZF
ZF ke?.haha
burp.Alhamdulillah

seven eleven or 7-11? bkn kedai 24jam tu. salah satu reason jugak xkan lupa tarikh ni sbb..
bday ema..
aku xpandai nk buat bday entri mcm ko slalu buat tuk kteorg tu.. tp ko mesti tau kan ketulusan hati aku ni. =P. wpun aku xtau nk tulis apa tp aku cuba lah ye. byk sgt memori terindah ng ZF, smart, pengakap ni, bkn lupa tp ko tau kan brain memory storage aku ni kdg2 aku pun xtau size dy..
Nur Aziemah Azman/ema/emah/ems/gmoh/katyperry/etc
tau x knape aku pggl ko ems? sbb Kristen sewart nama dy Ems dlm cerita Adventureland.hehe.
pun gila pun selamba. tp jaja ttp ratu semborono lah.
ema mmg lawak gile, kalau dgn dy keje nye nk gelak je.
mmg rock, dy mmg xkesah apa org kata, bkn sbb sombong bongkak tp mmg betul pun nyamuk2 yg bising kt telinga kite ni abaikan je, jap g senyap lah (tp kalau aku xsuke bunuh, aku halau jauh je, ok keluar topik). i learn a lot from u girl.still.
klu tgk gambar mmg dy suke pose bg shot terbaik n tercantik punye, tp belakang kamera, ermmm, tgklah shot candid ye? itu pun kalau ade yg ter-upload.
kdg2 dy tnye camne nk jd ckp lembut, sopan?
kdg2 dy kate, esp bile dtg confuse dy, 'mungkin sampai masa aku berubah, jd lebih ke arah wanita(skrg ko apa?), lembut, etc..
inilah antara yg aku igt soalan yg xtau nk respons camne.takut kot. aku takut ko berubah sbb aku betul maksudkannya bile aku kata ko jgnlah berubah.be urself.berubah jd kurus sikit xpe.=P

aku pun plg takut bile time ko break-up, kwn aku tgh sedih ke? itu slps ili takut&menakutkan aku dulu la,hehe.
takut jugak bile ko call n menangis2, aku xtau camne nk tenteramkan ko, rase nk letak tepon n lari g cari ko, tp kte jauh time tu, xkan sampai klu lari.=P.
takut n guilty plak bile ko dkt rumah mia hrtu n suh aku dtg cpt hiburkan ko,haha,tp aku xboleh sbb ade kelas.
takut lg la bile sampai umah ema, mata ko berair n cuba utk senyum (xtau la ko perasan ke x ni),
takut la lg bile ko nangis lg. aku mmg penakut.
selain takut hantu, aku takut tgk org2 yg aku sayang sedih. aku tak suka tgk kwn2 aku nangis, kalau xnangis jugak, aku mesti xtau nk buat apa, tp aku berdoalah. this is just a phase of life, we'll get thru no matter what. Allah Maha Adil.
mmg takut masa ko di fasa tu. tp skrg tidak lg!! ems mmg kuat. malah she's a better,stronger person now. even hotter!! ok dah masuk mengampu dah ni.
tp paling best tentulah masa kite semua bersemuka,bergosip,berjimba,bergelak ketawa,berkaraoke,berjln di tepi pantai,bersukan, dan ber-ber lain juga.
suka tgk kwn aku senyum n gelak besar LOL, so jgn menakutkan kteorg lg eh..sayang ko n ZF. party like a monster! YOU GO GIRL!

p/s: Intensive revision class (IRC) dah start!
pada masa ni sepatutnye dh habis baca semua syllabus, dats y it's called revision. patutnye lah kan.
pada masa ni jugak kita patut takut! sbb exam dh makin dekat. ni memang patut!
dua2 paper, F8 & P1 berturut, malah ade satu hari clash(sbb lain kolej), ada dua hari plak kelas dr pagi sampai ke malam.oh.
boleh x nak berdoa mcm ni..
"Ya Allah Ya Tuhan ku, kuatkanlah fizikal ku spt badang, mental ku spt sentiasa dlm motivasi dr fadzillah kamsah, juga terangkanlah hati ini utk menerima ilmu-Mu, tenangkanlah jiwa ini utk sentiasa berada dalam lindungan-Mu, Ya Allah,Amin"

4 comments:

  1. oh my tergelak gelak seorang diri dlm bilik hotel seri malaysia genting highland bca entry ko ni taw!!!! terharu tapayah ckp la kalu ko ade sebelah mmg aku dh gomol2 dh!ohh derah2 balik kuantan ye.nk buat acara bergedik gmbr dlm studio plak ni!
    i love u guys even more!

    ReplyDelete
  2. wah dah dpt internet lah nmpknye.bagus.nasib aku xkena gomol.hahaa.tunggu aku nk berfotosut!!

    ReplyDelete