Monday, September 6, 2010

jumaat friday sabtu saturday

[warning:tons of pics, please be patient for loading.muahahaa]
salam
iftar di padang mbsa with dearie zf: ema and jaja 


and ema's classmates.




































snowflake @ subang
jaja tau tempat ni. dy sgt suka mkn ni.
please come get your desserts after the beep!
ramai org.






























sedap jugak. sejuk gilakk. xcaya tanya ema,haha. jaja ttp maintain licinkan semua. sy suka air wintermelon tu. muka ema tahan sejuk haha. muka jaja 'gembira'. muka sy comel.haha.
tanya jaja apa name desserts tu. pjg sgt tak igt.hehe.














































just to keep ourselves occupied while waiting
just to keep myself occupied while waiting.hehe




























uptown shah alam
gerakan mencari bunga api
kaunter zakat sebelah kaunter bunga api.isk.










boleh pulak sesat.ema n jaja tertinggal saya.diam2 je saya tunggu deorg dtg cari saya.saya tak nangis.saya ok.sebak je..hehe.
muka ema lega saya masih cukup sifat
dan tak diculik org jahat.












nak cari bunga api je tapi 'terbeli' kasut.hehe.
kasut china.unik & comel.gambar kucing pancing ikan.=P
























main bunga api di jln aluminium
walaupun dah main haritu..
mengapa tidak main lagi dan lagi lagi?kan hari raya..
the mercuns & the crews..'bkn bdk jalanan' =P


santai..cara main bunga api bdk zaman sekarang..
pak guard pun nk join jugak..
mungkin kt negara dy xde.hehe
captured by our mobile's..i like..=P







































sahur kat hakim seksyen 7+tidur+bangun+kelas(dlm kelas,zzzzz) =P

salam

No comments:

Post a Comment